Kraj

US Pharmacia wprowadza linię produktów dla meteopatów

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wprowadza markę produktów Meteo. Są to preparaty z kategorii suplementów diety skierowane do osób odczuwających dolegliwości...

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wprowadza markę produktów Meteo. Są to preparaty z kategorii suplementów diety skierowane do osób odczuwających dolegliwości związane ze zmianami pogodowymi. Tabletki Meteo to preparat roślinny łagodzący takie dolegliwości jak ospałość, zmęczenie, zmiany nastroju i rozdrażnienie. Meteo to próba stworzenia nowej kategorii środków leczniczych dostępnych bez recepty – parafarmaceutyków dla meteopatów. US Pharmacia przygotowuje strategię wsparcia debiutu produktu. Wiadomo już, że za strategię i kreację kampanii reklamowej odpowiadać będzie agencja Red 8 Communications Group, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom. Kampania prawdopodobnie ruszy w listopadzie br. Szczegóły i budżet planowanych działań nie zostały ujawnione. (PM)