Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała europejski przetarg na obsługę budżetu marki Zanussi (koncern Electrolux). Jego wartość szacuje się na 7 mln funtów. To kolejna wygrana agencji w ostatnich dniach. Wcześniej BBH wygrała budżet linii British Airways (60 mln funtów) i marki Omo koncernu Unilever (115 mln funtów). Budżet marki Zanussi trafił do BBH z agencji Lowe bez przetargu. Nowy partner reklamowy będzie odpowiedzialny za działania w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Grecji, Rosji i na Ukrainie. BBH obsługiwała już budżet Electroluksa w Wielkiej Brytanii w latach 1993-2002. Szwedzki koncern zmienia swoją strategię marketingową – większy nacisk położony będzie teraz na komunikację samej marki. Nowa agencja będzie więc odpowiadać m.in. za komunikację marki Zanussi, ale także brandów Flymo czy Tricity-Bendix. Teraz na produktach i w reklamach pojawi się napis “by Electrolux”, który ma podkreślać więź produktów z koncernem. (“BrandRepublic”)