Zagranica

Bartle Bogle Hegarty rozpocznie obsługę europejskiego budżetu marki Zanussi

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała europejski przetarg na obsługę budżetu marki Zanussi (koncern Electrolux). Jego wartość szacuje się...

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała europejski przetarg na obsługę budżetu marki Zanussi (koncern Electrolux). Jego wartość szacuje się na 7 mln funtów. To kolejna wygrana agencji w ostatnich dniach. Wcześniej BBH wygrała budżet linii British Airways (60 mln funtów) i marki Omo koncernu Unilever (115 mln funtów). Budżet marki Zanussi trafił do BBH z agencji Lowe bez przetargu. Nowy partner reklamowy będzie odpowiedzialny za działania w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Grecji, Rosji i na Ukrainie. BBH obsługiwała już budżet Electroluksa w Wielkiej Brytanii w latach 1993-2002. Szwedzki koncern zmienia swoją strategię marketingową – większy nacisk położony będzie teraz na komunikację samej marki. Nowa agencja będzie więc odpowiadać m.in. za komunikację marki Zanussi, ale także brandów Flymo czy Tricity-Bendix. Teraz na produktach i w reklamach pojawi się napis “by Electrolux”, który ma podkreślać więź produktów z koncernem. (“BrandRepublic”)