M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spot Tiger Energy Drink na czele lipcowego YouTube Ads Leaderboard [wideo]

Paweł Piasecki | 24 sierpnia 2020, 06:00

Drugie miejsce zajął spot sieci komórkowej Play, a trzecie wideo z serii MediaMarkt "Lato z Zenkiem".

W znajdującym się na czele zestawienia spocie Tiger Energy Drink (ponad 2,5 mln wyświetleń od 1 lipca br.) raper Abradab "roastuje" Mikołaja Tempkę – najmłodszego w Polsce zawodnika freestyle motocrossu, który na swoim koncie ma już kilkadziesiąt trików. Wideo jest trzecią odsłoną serii autorskich roastów Tigera z udziałem sportowców.  Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, zaś za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w lipcu to krótki spot sieci komórkowej Play, w którym Kamil Bednarek w śpiewający sposób przedstawia promocję na lato: 100 GB internetu za darmo przy wyborze oferty Play na Kartę. Reklama jest kreacją agencji Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Mediacom. Na podium znalazł się także spot sieci elektromarketów Media Markt z przygotowanej przez agencję Heart & Brain serii "Lato z Zenkiem" z udziałem gwiazdy disco polo Zenona Martyniuka.

Czwarte miejsce w lipcu należało do reklamy McDonald’s Polska "Spoko?!", która w humorystyczny sposób przedstawia ulepszenia w burgerach McDonald’s (kreacja: DDB Warszawa). Piąte miejsce to tym razem spot marki Heyah "h**** / wiesz_co_robić" stworzony przez agencję VMLY&R w ramach kampanii "Wiesz, co robić" (zakup mediów: Mindshare).

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie pięciu spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich użytkowników YouTube. Ranking jest ustalany na podstawie algorytmu uwzględniającego parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie dotyczy tylko klipów będących elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,