M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Taco Bell pokazuje projekt restauracji przyszłości

( red. ) | 24 sierpnia 2020, 06:00

Koncept Go Mobile przygotowany w odpowiedzi na pandemię koronawirusa wzmacnia rolę linii drive-thru, a ogranicza liczbę stolików w lokalu.

Najbardziej znaczącą różnicą w stosunku do obecnych lokali sieci fast food jest mniejszy rozmiar sali do konsumpcji i dodanie drugiego pasa dla zmotoryzowanych (drive-thru), przeznaczonego wyłącznie do odbioru zamówień składanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Inne rozwiązania w restauracjach Go Mobile to dodatkowe stanowiska do odbioru bezdotykowego na zewnątrz lokalu ("przy krawężniku") oraz przyjmowanie zamówień od klientów, także na zewnątrz, przez pracowników noszących maski i wyposażonych w tablety. Klienci nadal będą mogli wejść do restauracji i złożyć zamówienie przy kasie.

Koncept Go Mobile ma być wdrożony w 2021 r. Jest odpowiedzią na trend rynkowy – od początku pandemii liczba zamówień dokonywanych drogą elektroniczną i na liniach drive-thru wzrosła w wielu najpopularniejszych sieciach restauracji i kawiarni w Stanach Zjednoczonych, w tym McDonald's, Chipotle i Starbucks.

Firma Yum! Brands, do której należą marki Taco Bell, Pizza Hut i KFC, poinformowała, że na liniach drive-thru obsłużyła dodatkowe 5 mln samochodów w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. Podała też, że zamówienia cyfrowe we wszystkich sieciach osiągnęły rekordowy poziom – ich wartość wzrosła o 1 mld dol., do 3,5 mld dol. w porównaniu z tym samym kwartałem rok temu.

(CNN.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,