M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała szeroka kampania mleka roślinnego

Katarzyna Woźniak | 24 sierpnia 2020, 06:00

ProVeg organizuje kampanię, z którą wystartował z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego, a partnerem jest m.in. marka AdeZ z portfolio Coca-Coli.

W sobotę 22 sierpnia obchodzony jest Światowy Dzień Mleka Roślinnego. W tym dniu wystartowała kampania społeczna "Muuu-sisz spróbować!”. ProVeg zachęca w niej do spróbowania roślinnych zamienników mleka. Międzynarodowa organizacja, która działa na rzecz budowania świadomości żywieniowej, wyjaśnia też, dlaczego są one dobre dla zdrowia i środowiska. Parterami kampanii są supermarket online Frisco oraz marka napoju AdeZ.
Na tegoroczną, czwartą już odsłonę tej edukacyjnej akcji ProVeg składają się trzy główne elementy: działania i promocje wprowadzone przez partnerów kampanii, publikacja darmowego e-booka oraz komunikacja w social mediach. Celem kampanii jest namówienie Polaków do spróbowania zamienników krowiego mleka i pokazanie im, że roślinne napoje są nie tylko zdrowe i przyjazne środowisku, ale też smaczne i powszechnie dostępne.
Sklep Frisco wprowadził promocje wielu produktów i wzmocnił w swoich kanałach komunikację powstającego z roślinnych produktów napoju AdeZ. Frisco utworzyło też specjalną podstronę, na której informuje o zaletach roślinnego mleka i udostępnia przygotowane przez ProVeg treści. Sam AdeZ (Coca-Cola) w żartobliwy sposób zwraca uwagę na roślinne zamienniki krowiego mleka. Marka prezentuje w sieci spoty i banery, w których zachęca, by tego dnia wysłać krowy na wakacje.

O ubiegłorocznej odsłonie kampanii mlek roślinnych w digitalu informowaliśmy w serwisie MMP24 z 22 sierpnia 2019 r. W poprzednich odsłonach kampanii działania wspierało AdValue. Przy realizacji tegorocznej kampanii pracują Pankreator i MediaCom, a za obsługę PR-ową akcji odpowiada agencja Made in PR, która świadczy usługi pro bono.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,