M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RTV Euro AGD z kampanią sprzętu do gier

Maciej Burlikowski | 24 sierpnia 2020, 06:00

Po raz kolejny sieć zatrudnia do niej zawodowych graczy.

Sieć elektromarketów RTV Euro AGD (Euro-net Sp. z o.o.) po raz drugi w tym roku prowadzi kampanię promującą komputery i akcesoria gamingowe. Ponownie zatrudniła do niej zawodowych graczy: Piotra "Izaka" Skowyrskiego i Mateusza "Pago" Pągowskiego.

– Wiosną prowadziliśmy kampanię reklamową z zespołem Emeritos Banditos, skupiającym sławy sceny "Counter-Strike’a" – mówi Karol Grzegorek, szef działu handlowego w RTV Euro AGD. – Kampania została bardzo dobrze przyjęta i z tego względu ponownie zdecydowaliśmy się na wspólną akcję i promowanie naszej szerokiej oferty gamingowej z influencerami – dodaje.

Kampania pod hasłem: "Lepiej jak jest taniej" potrwa ponad miesiąc. Oprócz komunikacji w kanałach social media influencerów i marki, w portalach online, mediaplan uwzględnia także spoty reklamowe w radio oraz materiały emitowane w sieci własnych ekranów DOOH w sklepach Euro. Za kreacje odpowiada agencja Hypnotype, a część materiałów została zrealizowana wewnętrznie przez zespół RTV Euro AGD.

Czytaj więcej na temat: , , ,