Kraj

Netia reklamuje ofertę internet + TV

Kampania do października.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fp5cdBNfadM4%26feature%3Demb_logo%22%7D
Firma telekomunikacyjna Netia (grupa Cyfrowy Polsat) startuje z kampanią ATL, która wspiera sprzedaż pakietu usług szybkiego stacjonarnego dostępu do internetu (do 300 Mb/s) wraz z ofertą 100 kanałów telewizyjnych za 60 zł miesięcznie.

Kampania telewizyjna potrwa od 24 sierpnia do 4 października br. Jak mówi Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii, będzie dość intensywna. Wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot. Będzie on emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.