Kraj

Renault promuje model Thalia z kredytem 50/50

Renault Polska prowadzi kampanię reklamową modelu Thalia z ofertą kredytową 50/50. Hasło kampanii wprost nawiązuje do oferty kredytowej: "Tylko 15,4...

Renault Polska prowadzi kampanię reklamową modelu Thalia z ofertą kredytową 50/50. Hasło kampanii wprost nawiązuje do oferty kredytowej: “Tylko 15,4 tys. zł teraz, a druga połowa za rok. Gwarancja na cztery lata”. Grupą docelową są mężczyźni w wieku 25-55 lat, posiadający rodziny. Działania reklamowe potrwają do końca października br. i obejmują radio (Zet, RMF FM, PR3 i stacje lokalne), prasę codzienną (“Gazeta Wyborcza”, “Fakt”, “Metro”, “Metropol” i pakiet prasy regionalnej) oraz magazyny (społeczno-ekonomiczne, motoryzacyjne, TV-guide’y). Kampanię przygotowała agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Carat Polska. (MG)