M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Glovo dołącza do klientów 38 Content Communication

Paweł Piasecki | 27 sierpnia 2020, 06:00

Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki, w tym korporacyjnej oraz kompleksowych działań z zakresu media relations.

Hiszpański start-up, oferujący zamawianie głównie jedzenia z restauracji, ale także innych produktów poprzez aplikację mobilną, zadebiutował w Polsce w lipcu 2019 r., przejmując od Amrest PizzaPortal.pl. Obecnie rozwija w Warszawie swoje drugie po Barcelonie europejskie centrum technologiczne. Usługi świadczy w 32 miastach w Polsce, współpracuje z ponad 3,7 tys. lokali gastronomicznych.

Agencja 38 Content Communication, będąca częścią 38 Group, powstała w 2010 r. Zatrudnia ponad 40 osób w biurach w Łodzi i Warszawie. Prezesem zarządu jest Katarzyna Życińska, mająca ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie Ferax. W gronie klientów 38 Content Communication są m.in.: Accor, Grupa Atlas, ElectroMobility Poland, Energia Polska, Iron Mountain Polska i Ministerstwo Cyfryzacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,