Zagranica

Virgin Atlantic rozszerza kompetencje CMO

Oprócz standardowych działań w obszarze komunikacji nowy szef marketingu będzie dodatkowo zajmował się digitalem, programami lojalnościowymi i obsługą klienta.

Firma Virgin Atlantic ogłosiła, że nowy CMO będzie miał rozszerzony zakres obowiązków. Oprócz marketingu i komunikacji marki będzie koordynował również działania digitalowe, programy lojalnościowe i obsługę klienta. Spółka podjęła taką decyzję po tym, jak Claire Cronin odeszła ze stanowiska po sześciu latach pracy dla firmy.
Cronin rozpoczęła swoją karierę w Barclays w 2001 r., gdzie spędziła siedem lat. Potem była dyrektorem marketingu NetJets na Europę (od 2010 r.). Pracowała tam przez trzy lata, po czym znów wróciła do Barclays.
W 2014 r. dołączyła do Virgin Holidays jako dyrektor ds. marketingu, a w 2017 r. została CMO Virgin Atlantic. W tym czasie Cronin koordynowała rozwój wewnętrznego zespołu i wystartowała z pierwszą wspólną kampanią realizowaną z Virgin Holidays. Stanowisko Cronin w “rozszerzonej wersji” przejmie we wrześniu wiceprezes Virgin Atlantic ds. cyfryzacji i dystrybucji, Siobhan Fitzpatrick. 

(Marketing Week)