Kraj

Electro World zapowiada intensyfikację działań marketingowych w Polsce

Electro World Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu DSG International (do niedawna Dixons) uruchamia dziś swój pierwszy polski...

Electro World Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu DSG International (do niedawna Dixons) uruchamia dziś swój pierwszy polski elektromarket w warszawskim Centrum Targówek. – Przez trzy tygodnie prowadziliśmy kampanię reklamową w prasie, radiu i na warszawskich autobusach, namawiając klientów do wstrzymania się z zakupami sprzętu RTV/AGD – mówi Jacek Gruchalski, dyrektor zarządzający spółki. Electro World Polska jest obsługiwany przez Leo Burnett Warszawa i Starlink. Jak zapowiada Gruchalski, Electro World nie będzie obsadzał funkcji dyrektora marketingu – kompetencje marketingowe znajdą się w gestii dyrektora zarządzającego. W najbliższym czasie głównym medium reklamowym Electro World będzie gazetka produktowa dystrybuowana poprzez insertowanie i door-to-door. Wkrótce powstanie drugi sklep – w podwarszawskich Jankach. Jego start poprzedzi także kampania mediowa, w prasie, radiu i na autobusach. W planach firma ma także wykorzystywanie niestandardowych kanałów, jednak nie ujawnia jeszcze, o jakiego typu projekty chodzi. Główną wartością komunikowaną w reklamach mają być niskie ceny. – W związku z lokalizacjami naszych pierwszych sklepów komunikację marketingową koncentrujemy w Warszawie i szerokich okolicach. Będziemy ją oczywiście poszerzać na kolejne regiony, w pierwszej kolejności na Trójmiasto, bo tam otworzymy kolejny sklep w pierwszych miesiącach 2006 roku. O wykorzystywaniu telewizji myślimy, ale poczekamy jeszcze, aż będziemy mieli nieco więcej sklepów – zapowiada Gruchalski. Dodaje także, że zaraz po otwarciu drugiego warszawskiego sklepu i zakończeniu związanej z tym kampanii spółka rozpocznie nasilone działania związane ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia, jednak szczegóły planowanych działań nie są jeszcze ujawniane. Plan spółki zakłada, że w przyszłym roku będzie dysponowała siecią sześciu sklepów w Polsce. Osiągnięcie rentowności planowane jest w ciągu pięciu lat. Przedstawiciele spółki unikają sformułowania “wojna cenowa”, jednak ich zdaniem można się spodziewać, że wejście Electro World do Polski spowoduje obniżenie cen artykułów RTV/AGD o mniej więcej 10 proc. (MG)