M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

180heartbeats + Jung v. Matt odpowiadają za cyfrową transformację marki Reka

Katarzyna Woźniak | 28 sierpnia 2020, 06:00

Agencja we współpracy z oddziałem w Zurychu przeprowadziła szereg zmian technologicznych u szwajcarskiego przedstawiciela branży turystycznej.

Agencja 180heartbeats + Jung v .Matt we współpracy z JvM Tech w Zurychu przeprowadziła cyfrową transformację Reka, szwajcarskiej firmy z branży turystycznej.
Reka.ch w Szwajcarii wiedzie prym, jeśli chodzi o organizację wakacji czy czasu wolnego. Zrzesza około 500 najważniejszych szwajcarskich firm, m.in.: ABB, Axa, Credit Suisse, Swiss Post, Swiss Commercial Association, Novartis, Raiffeisen, Roche, SBB, Swiss National Bank, Swatch Group, Swiss Life, Syngenta czy UBS. Należą do niej także najpopularniejsze ośrodki wypoczynkowe czy hotele.
Reka.ch powierzyła agencjom 180heartbeats + Jung v. Matt i JvM Tech największe digitalowe przedsięwzięcie w swojej blisko stuletniej historii. Projekt zakładał digital rebranding strony Reka.ch, która jest głównym kanałem komunikacji marki oraz cyfryzację procesów: online onboardingu i marketingu usług. W ramach prac zintegrowano dotychczas rozproszone systemy w jeden wspierający sprzedaż i obsługę klienta. Tym samym połączono dwa główne kanały biznesowe: Reka-Geld (służy do obsługi potrzeb podróżujących i prezentacji oferty metod płatności klienta) oraz Reka-Ferien (wypoczynek i usługi związane z obiektami turystycznymi). Dzięki temu usprawniono i uproszczono obsługę klientów, którymi są zarówno użytkownicy indywidualni, pracodawcy, jak i usługodawcy. Dodano do tego także rozwiązania pozwalające kalkulować i wyszukiwać oferty oraz prezentujące usługodawców. Obecnie trwają prace nad kolejnymi innowacjami, m.in. rozszerzenie funkcjonalności mapy-katalogu Reka Guide, pozwalającego na łatwe wyszukiwanie informacji przez klientów indywidualnych.

Czytaj więcej na temat: , , , ,