M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anheuser-Busch InBev rezygnuje z globalnego przetargu mediowego

( red. ) | 28 sierpnia 2020, 06:00

Koncern piwowarski będzie kontynuować współpracę z obecnymi domami mediowymi.

Największy na świecie koncern piwowarski Anheuser-Busch InBev zrezygnował z planów ogłoszenia w br. przetargu mediowego. Będzie kontynuował współpracę z trzema partnerami: Vizeum (Dentsu Aegis Network) w Ameryce Północnej, Europie i Afryce, Starcom (Publicis Media) w Kolumbii oraz regionie Azji i Pacyfiku, a MediaCom (WPP) w Meksyku i pozostałych krajach Ameryki Środkowej i  Południowej.

Jak wyjaśnił rzecznik AB InBev, firma zdecydowała, że aby z powodzeniem kontynuować transformację marketingową, najkorzystniejsze będzie utrzymanie dotychczasowych domów mediowych i zespołów obsługujących marki koncernu. Transformacja zakłada m.in. oparcie marketingu na analizie danych oraz lepsze zrozumienie i silniejsze zaangażowanie konsumentów.

Koncern przeprowadził ostatni globalny przetarg mediowy w 2017 r. W jego wyniku większość budżetu - planowanie i kupowanie mediów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Afryce - przypadła Vizeum. Według "Campaign" AB InBev wydał w 2019 r. na media na ponad 50 rynkach na świecie łącznie ponad 1 miliard dol.

(AdAge.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,