M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBDO z kampanią "Zadbaj o dziecięcy mózg" [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 31 sierpnia 2020, 06:00

Film i spoty zostały wyprodukowane w studio Makata.

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię "Zadbaj o dziecięcy mózg", której celem jest zwrócenie uwagi rodziców na potrzebę zachowania równowagi w korzystaniu z urządzeń ekranowych przez dzieci oraz uważnego towarzyszenia dziecku i spędzania z nim czasu bez zbędnych rozpraszaczy w postaci ekranów.
Fundacja proponuje rodzicom wprowadzenie do codziennego życia tzw. Domowych Zasad Ekranowych, czyli zbioru reguł dotyczących sposobów i czasu korzystania z ekranów.

Kampania realizowana jest przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w ramach działań Polskiego Centrum Programu Safer Internet i współfinansowana przez Unię Europejską z Instrumentu "Łącząc Europę". Głównym partnerem kampanii jest Fundacja Orange. Kampanię wspiera również Facebook Polska.

Komunikacja kampanii "Zadbaj o dziecięcy mózg" obejmuje 3-minutowy film, 30-sekundowy spot telewizyjny, 8-sekundowe spoty do internetu oraz materiały graficzne, które wykorzystywane będą w social mediach i działaniach PR. Kampania realizowana będzie do 8 października 2020 r.

Za pomysł, koncepcję kampanii, kreację i realizację filmu, spotów, strony internetowej oraz visuali odpowiada agencja BBDO Warszawa w składzie: Anna Myślińska, Joanna Cichalewska, Kamil Redestowicz i Ievgen Vietrov. Film i spoty zostały wyprodukowane w studio Makata, spot reżyserował Karol Kołodziński, a w filmie udział wzięli Joanna Orleańska i Andrzej Deskur. Za postprodukcję był odpowiedzialny Televisor, a za udźwiękowienie studio Juice. W planowaniu i pozyskiwaniu mediów wsparł Fundację dom mediowy Zenith.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,