Kraj

Tailor Made PR współpracuje z marką Łowicz

Agencja odpowiada za współpracę z mediami, influencerami oraz przygotowanie i koordynację konkursu konsumenckiego.

Tailor Made PR prowadzi działania w zakresie public relations dla marki Łowicz realizowane w ramach kampanii “Prawdziwe gotowanie”. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za współpracę z wybranymi w ramach działań PR mediami, influencerami oraz przygotowanie i koordynację konkursu konsumenckiego we współpracy z blogerami kulinarnymi.

W promocję kampanii zostali zaangażowani influencerzy kulinarni – Damian Kordas i Anna Łempicka, którzy na swoich kanałach pokazują, na czym polega prawdziwe gotowanie z wykorzystaniem sosów Łowicz. Dodatkowo we współpracy z blogerami marka Łowicz oraz Tailor Made PR przygotowali konkurs konsumencki, w którym można wygrać warsztaty z ambasadorami kampanii zakończone wspólną kolacją. Podczas warsztatów kulinarnych zostaną przygotowane materiały wideo, które będzie można zobaczyć na kanałach YouTube zaproszonych do współpracy influencerów.

W ramach współpracy z marką Łowicz z ramienia agencji za działania odpowiadają Paula Myśliwiec,
social media specialist, Dominika Zioło, client service director, oraz Magdalena Chodara, senior account executive.