M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Havas Media z finałową kampanią Elizabeth Arden

Maciej Florek | 1 września 2020, 06:00

Agencja odpowiada za kreację oraz planowanie i zakup mediów.

Elizabeth Arden, marka dystrybuowana przez firmę Sirowa Poland, ogłosiła konkurs dla swoich klientek, w którym do wygrania są warsztaty dotyczące slow life oraz samorozwoju kobiet. Jest to finalny etap kampanii promującej kolekcję zapachów od Elizabeth Arden – White Tea, w tym nowość
Mandarin Blossom.

W kampanii, która trwa od wiosny, wykorzystane zostały reklamy i artykuły sponsorowane w "Zwierciadle", kanały social media miesięcznika oraz nośniki OOH w całej Polsce. W działania promocyjne zostały również zaangażowane influencerki: Kate.Simple.Life, Natalia Knopek z Simplife.pl oraz Paulina Ostrowska.

Finał kampanii zaplanowany jest na 19 września, kiedy odbędą się warsztaty ze zwycięskimi konsumentkami. Za koncept kreatywny, jego realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,