M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biedronka wspiera Gang Fajniaków dużą kampanią reklamową

Maciej Burlikowski | 1 września 2020, 06:00

Realizują ją: Duda, Huta 19 i Wavemaker.

Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu, Jeronimo Martins Polska (JMP), właściciel sieci 3 tys. sklepów Biedronka, po raz kolejny rusza z akcją zachęcającą do zakupów polegającą na rozdawaniu dziecięcych maskotek, nazwanych w tym roku Fajniakami.

Ponieważ akcja jest masowa (w ub.r. firma rozdała lub sprzedała 7,2 mln maskotek), JMP wspiera ją szeroką kampanią reklamową w telewizji, radiu, prasie, internecie, mediach społecznościowych, a także we wszystkich swoich sklepach. Spot reklamowy trwa 45 sekund i jest emitowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i kanałach dziecięcych.

Agencją odpowiedzialną za kreację jest Duda Polska. Część digitalowa kampanii została zrealizowana przez Hutę 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Czytaj więcej na temat: , ,