Kraj

"Witaj w lepszym domu" - nowa kampania IKEA

IKEA w nowej kampanii promuje równowagę w codziennej przestrzeni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvypao9BmPzU%26feature%3Demb_logo%22%7D
1 września br. wystartuje nowa kampania “Witaj w lepszym domu”, w której IKEA zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Celem spotu jest zachęcenie Polaków do dbania o większą harmonię w swoich czterech ścianach, którą można uzyskać dzięki odpowiedniemu urządzeniu wnętrza. Kampania wspiera nowy rok katalogowy 2021.

Historia filmu przedstawia dom jako miejsce relaksu i odpoczynku, jako przestrzeń, w której zmieniają się meble, ale nie uczucia. Marka pokazuje, że dbanie o komfortowe miejsce do odpoczynku – uporządkowana przestrzeń – odgrywa istotny element w naszym codziennym poszukiwaniu harmonii.


Kampania ruszy 1 września br. i obejmie kanały TV oraz digital w ramach zasięgowych emisji wideo i display. Stworzenia kreacji, strategii i konceptu kreatywnego podjęła się agencja Instinct pod okiem reżysera Nielsa Grabola oraz dyrektora fotografii Michaela Krichmana. Polską adaptację spotu przygotowała agencja VMLY&R. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za komunikację PR – agencja Garden of Words. Planowanie oraz zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.