1 września br. wystartuje nowa kampania “Witaj w lepszym domu”, w której IKEA zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Celem spotu jest zachęcenie Polaków do dbania o większą harmonię w swoich czterech ścianach, którą można uzyskać dzięki odpowiedniemu urządzeniu wnętrza. Kampania wspiera nowy rok katalogowy 2021.
Historia filmu przedstawia dom jako miejsce relaksu i odpoczynku, jako przestrzeń, w której zmieniają się meble, ale nie uczucia. Marka pokazuje, że dbanie o komfortowe miejsce do odpoczynku – uporządkowana przestrzeń – odgrywa istotny element w naszym codziennym poszukiwaniu harmonii.
Kampania ruszy 1 września br. i obejmie kanały TV oraz digital w ramach zasięgowych emisji wideo i display. Stworzenia kreacji, strategii i konceptu kreatywnego podjęła się agencja Instinct pod okiem reżysera Nielsa Grabola oraz dyrektora fotografii Michaela Krichmana. Polską adaptację spotu przygotowała agencja VMLY&R. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za komunikację PR – agencja Garden of Words. Planowanie oraz zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.