Kraj

"CD-Action" i "PC Format" startują z emisją akcji

Ze zbiórki publicznej chcą pozyskać na dalszy rozwój 1,25 mln zł.

Magazyny “CD-Action” i “PC Format” rozpoczynają emisję akcji. Celem jest pozyskanie środków, które przeznaczone zostaną na uruchomienie nowoczesnych serwisów WWW, zatrudnienie specjalistów do zarządzania i rozwijania tego obszaru działalności, stworzenie kompleksowo wyposażonego studia do produkcji materiałów wideo oraz rekrutację ekipy, która wesprze redakcję w regularnym dostarczaniu interesujących i angażujących treści. Zebrane środki mają pozwolić na poszerzenie kanałów dystrybucji oraz przygotowanie dla czytelników atrakcyjnej oferty prenumeraty.

Akcja crowdfundingowa ruszyła pod adresem nowecdaction.pl. Emisja akcji organizowana jest przez agencję Fantasyexpo, która utworzyła nową spółkę Gaming Tech Esports Media SA, by realizować cele obu marek (“CD-Action” oraz “PC Format”). Stanowisko prezesa w GTEM SA objęła Lidia Ukleja, która jest związana z “CD-Action” od ponad 15 lat.

Spółka wyceniana jest na 8 mln zł. W ręce inwestorów trafi 15,62% akcji na łączną kwotę 1,25 mln zł. Akcje będą do kupienia w jednej serii, a maksymalny czas ich emisji to trzy miesiące.

“CD-Action” powstało w 1996 r. W lipcu br. wrocławska agencja Fantasyexpo odkupiła od Wydawnictwa Bauer prawa do “CD-Action” i “PC Formatu”, dzięki czemu oba tytuły będą się nadal ukazywać.