M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trzecia edycja Programu Odpowiedzialnej Sprzedazy

Serwis Dzienny | 6 lipca 2000, 00:00

Krajowe Stowarzyszenie Przemyslu Tytoniowego chce dotrzec do ponad 100 tys. handlowców w czasie 3. edycji POS. Otrzymają oni materiały wskazujące,...

Krajowe Stowarzyszenie Przemyslu Tytoniowego chce dotrzec do ponad 100 tys. handlowców w czasie 3. edycji POS. Otrzymają oni materiały wskazujące, jak i dlaczego odmówić sprzedaży papierosów nieletnim: plakietki na kasy lub lady sklepowe, broszurę i bloczek z listami do rodziców. Do handlowców docierać będzie ponad 1000 przedstawicieli firm tytoniowych zrzeszonych w KSPT. Materialy można również zamówić przez bezpłatną infolinie. W lipcu będzie tez emitowany w telewizji publicznej (która dala bezpłatnie czas antenowy) nowy, 15-sekundowy spot reklamowy POS. Kreacja pochodzi z butiku kreatywnego Zaraz Creative Service. Celem kampanii jest przekonanie sprzedawców, aby nie zgadywali wieku młodych klientów, a wymagali potwierdzenia ukończenia 18 lat. Film powstał w studiu Naive Films, za produkcje zaplacilo KSPT. Materiały dla handlowców przygotowala agencja Access. (JS)