Kraj

Kanał ESPN Classic Sport szuka brokera czasu reklamowego

W Polsce w kanale ESPN Classic Sport będzie sprzedawany czas reklamowy. Informację tę potwierdził Chris Nicholls, dyrektor sprzedaży czasu reklamowego...

W Polsce w kanale ESPN Classic Sport będzie sprzedawany czas reklamowy. Informację tę potwierdził Chris Nicholls, dyrektor sprzedaży czasu reklamowego ESPN Classic Sport. Jego zdaniem termin rozpoczęcia emisji polskich reklam trudno na razie wiążąco zadeklarować, bo ściśle zależy on od rozwoju dystrybucji na polskim rynku. Kanał musi być szerzej dostępny w sieciach kablowych. Obecnie odbierany jest za pośrednictwem platform Cyfra Plus i Cyfrowy Polsat. Wstępny zakładany termin startu z polskimi reklamami w ESPN Classic Sport to pierwszy kwartał 2006 r. Na pewno do sprzedaży czasu reklamowego zatrudniona zostanie firma działająca w Polsce, ale – ponieważ rozmowy wciąż trwają – nie ma jeszcze decyzji co do tego, kto będzie reprezentował nadawcę wobec reklamodawców. Szczegóły na temat rozmów nie zostały ujawnione. W Polsce działają trzy telewizyjne domy sprzedaży: At Media, Discovery Media Polska i Adventure Team. ESPN Classic Sport to kanał poświęcony ważnym wydarzeniom w historii sportu. Program nadawany jest w języku angielskim i niemieckim przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Jeszcze w tym roku nadawca zapowiada wprowadzenie polskiej wersji językowej. Kanał powstał w 1979 roku w Stanach Zjednoczonych, od 2002 roku nadawany jest w Europie. (PM)