Kraj

Kampania Otodom od 180heartbeats + Jung v. Matt [wideo]

Film wyreżyserował Jan Foryś, a za produkcję odpowiada F25.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-A-MIOB_Ans%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Agencja 180heartbeats Jung v. Matt przygotowała kampanię dla serwisu Otodom. Jej grupą docelową są młode i rozrastające się rodziny, ale także single. Emisja spotu ruszy z początkiem września. Będzie go można zobaczyć m.in. w Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych. Działania zaplanowano także w social mediach, a mieszkaniowe porady publikowane będą także w artykułach na Otodom. 

Film wyreżyserował Jan Foryś, a za produkcję odpowiada F25. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kampania potrwa do końca września.