M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LifeTube wygrał przetarg Kuchni Świata i Chupa Chups [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 3 września 2020, 06:00

Agencja zrealizowała kampanię z influencerami.

LifeTube (grupa LTTM) wygrał przetarg na realizację pierwszej kampanii z influencerami dla Kuchni Świata. Twórcy będą promować nowe napoje marki Chupa Chups.

Wprowadzenie nowego produktu na polski rynek – napojów Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polski – komunikuje dwoje zasięgowych influencerów. Martyna Zabawa i Paweł Malinowski na swoich kanałach zrzeszonych w LifeTube mają łącznie prawie 900 tys. subskrypcji.

Przygotowana przez dział Management-Entertainment w LifeTube kampania potrwa trzy miesiące. Dodatkowo influencerzy na swoich kanałach przeprowadzą konkurs, w ramach którego wyłonionych zostanie łącznie 30 zwycięzców.
 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,