M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brita z kampanią przeciwko marnowaniu plastiku

( red. ) | 3 września 2020, 06:00

Za kreację kampanii odpowiada McGarrybowen.

W Wielkiej Brytanii i Kanadzie marka systemów do filtrowania wody Brita wystartowała z kampanią "The Stepping Up". Jej celem jest promocja produktów z portfolio firmy produkowanych w duchu zero waste. Główny przekaz kampanii ma skłonić konsumentów do dokonania racjonalnego wyboru pomiędzy marnowaniem nadmiernej ilości plastiku a racjonalnym jego wykorzystaniem. Bohaterką spotu jest kilkuletnia dziewczynka, która przez cały wielkopowierzchniowy sklep spożywczy pcha zgrzewkę wody tylko po to, żeby zrobić z niej podnóżek i wspiąć się na półkę z dzbankami Brity.
W Wielkiej Brytanii właścicielem marki Brita jest The Clorox Company. Za produkcję spotu odpowiada Cut+Run. Za kreację i realizację kampanii odpowiada McGarrybowen. 

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,