M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aldi sponsorem głównym nowej edycji programu "The Bake Off" w Wielkiej Brytanii

( red. ) | 3 września 2020, 06:00

Sieć przejmuje kontrakt od Amazona.

W Wielkiej Brytanii sieć dyskontowa Aldi przejmuje od Amazona sponsoring główny programu kulinarnego "The Great British Bake Off". To czwarta edycja programu na kanale Channel4, gdzie nadawany jest od 2017 r. po przejściu z BBC.
Zeszłoroczna edycja przyciągnęła przed telewizory 9 mln widzów na odcinek i osiągnęła wynik 35,6% udziału w widowni, osiągając 9,8 mln i 37,6% udziału w ostatnim odcinku. Program jest szczególnie popularny wśród młodszych widzów. 
Do poprzednich sponsorów należeli Dr. Oetker i Tate & Lyle, którzy podzielili prawa w 2017 r., zanim Amazon przejął je na wyłączność w 2018 r. Za kreację materiałów sponsorskich i promocyjnych odpowiada agencja AD McCann.
 
(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,