Kraj

Lidl wspiera polskich dostawców

Kampanię sieci zrealizowała agencja GPD, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Lidl Polska rozpoczął kampanię, dzięki której klienci mają okazję bliżej poznać polskich dostawców popularnych produktów: firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Wcześniej sieć również prezentowała dostawców swoich produktów, m.in. warzyw i owoców Ryneczku Lidla oraz producenta nabiału Pilos czy kosmetyków Cien. Obecnie sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu sieci.

Nowa kampania “Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” potrwa cztery tygodnie. Nośnikami kampanii są reklamy w telewizji, gazetka produktowa Lidl Polska, billboardy, a także kanał Lidl Polska na YouTube, Instagramie, Facebooku i stronie internetowej Lidl.pl. Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, za zakup mediów Havas Media a za współpracę z mediami odpowiada 24/7Communication.