Lidl Polska rozpoczął kampanię, dzięki której klienci mają okazję bliżej poznać polskich dostawców popularnych produktów: firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Wcześniej sieć również prezentowała dostawców swoich produktów, m.in. warzyw i owoców Ryneczku Lidla oraz producenta nabiału Pilos czy kosmetyków Cien. Obecnie sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu sieci.
Nowa kampania “Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” potrwa cztery tygodnie. Nośnikami kampanii są reklamy w telewizji, gazetka produktowa Lidl Polska, billboardy, a także kanał Lidl Polska na YouTube, Instagramie, Facebooku i stronie internetowej Lidl.pl. Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, za zakup mediów Havas Media a za współpracę z mediami odpowiada 24/7Communication.