M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marki Modivo i DeeZee partnerami "Top Model"

Katarzyna Woźniak | 8 września 2020, 06:00

Sieć CCC chce wzmocnić swój modowy wizerunek.

Sieć CCC poinformowała, że marki z jej portfolio – Modivo i DeeZee – zostały partnerami 9. edycji programu "Top Model".
Modivo jest sponsorem nagrody głównej, czyli nagrody finansowej w wysokości 100 tys. zł oraz sesji na okładce magazynu "Glamour". W jednym odcinku wraz z marką Guess Modivo zrealizuje także zadanie specjalne – sesję e-commerce. Zwycięzcy tego zadania będą twarzami zimowej kampanii świątecznej marki. Wspólnie z marką Guess produkty z oferty Modivo znajdą się również na dwóch okładkach "Glamour": ze wszystkimi uczestnikami, jak też z finalistą "Top Model".
DeeZee już kolejny rok z rzędu jest sponsorem programu i również przygotowało dla uczestników zadanie specjalne w jednym z odcinków. Zwycięzcy zadania wezmą udział w sesji zdjęciowej do kampanii reklamowej marki DeeZee. W jednym z odcinków "Top Model" będzie okazja, aby zobaczyć nowe krakowskie biuro firmy DeeZee.
Prowadzącymi program "Front Row" w 9. edycji "Top Model" są Jakub Kosel i Karolina Pisarek, byli uczestnicy tego show. Karolina Pisarek jest ambasadorką marki DeeZee na sezon jesień-zima 2020. Z kolei Joanna Krupa promuje markę Modivo. Program jest dostępny wyłącznie dla użytkowników serwisu Player.
Program "Top Model" emitowany jest na przestrzeni września, października i listopada od 10 lat. Gromadzi przed telewizorami 1,5 mln widzów oraz generuje ponad 8 mln wyświetleń na platformie Player.pl.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,