M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piątuś startuje z kampanią adresowaną do dzieci

Katarzyna Woźniak | 4 września 2020, 06:00

OSM Piątnica dodaje do swoich produktów zmywalne tatuaże.

OSM Piątnica wystartowała z nową akcją skierowaną do najmłodszych konsumentów i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż. Promocja realizowana jest w ramach kampanii "Piątuś radę da”, której celem jest pokazanie, że każde dziecko jest w czymś dobre - należy tylko odnaleźć jego talent. Teraz w kampanii marka zachęca do zabawy, podkreślając swój prosty i krótki skład.
Piątnica przygotowała kolekcję 8 tatuaży, którą najmłodsi mogą zebrać i następnie samodzielnie przyklejać na rękę.
Nowe spoty z łosiem Piątusiem pojawią się w wielu kanałach jednocześnie. Przez prawie 1,5 miesiąca (do 30 września) będzie można je zobaczyć w telewizji oraz w internecie – m.in. na platformach VoD oraz w social mediach.
Za koncept i realizację kampanii ATL odpowiada Plej, Five Media i Starcom za zakup mediów, a Marta Salwa, junior brand managerm za koordynację ze strony OSM Piątnica.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,