Zagranica

Adobe z pierwszą kampanią w historii w Wielkiej Brytanii

Wystartowała telewizyjna kampania programu graficznego Photoshop.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuvmQfn5PsAI%22%7D
W Wielkiej Brytanii Adobe po raz pierwszy wystartował z telewizyjną reklamą programu graficznego Photoshop.
Jej celem jest ukazanie, jak program graficzny jest w stanie uwolnić moc wyobraźni, która ma szansę zmienić świat. Kampania “Fantastic Voyage” prezentuje główną bohaterkę podczas codziennych dojazdów do pracy, której Photoshop pomaga znieść trudy podróży.
Kampania jest realizowana w telewizji, social mediach i digitalu. Za kreację odpowiada agencja 72AndSunny LA.

(Marketing Week)