M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sephora zmodyfikowała flagowy salon

Magdalena Soroczyńska | 7 września 2020, 06:00

W perfumerii pojawi się także pierwszy w Sephorze w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień click & collect.

Flagowa perfumeria Sephory w Polsce, zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia, przeszła zmiany. Na 600 mkw. powierzchni wydzielono strefy tematyczne, a także udostępniono kilkunastotysięczny asortyment produktów. Na klientów czeka Skin Care Room, czyli zamknięta strefa przeznaczona do indywidulanych i spersonalizowanych konsultacji pielęgnacyjnych, BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów i strefa relaksu Chillout Zone – miejsce, w którym można poczekać na konsultację. W perfumerii pojawi się także pierwszy w Sephorze w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień click & collect.

Na odwiedzających czekać będzie również usytuowana tuż przed wejściem do Sephory tropikalna wyspa marki makijażowej Tarte, która właśnie debiutuje w Polsce. Marka przygotowała też specjalne strefy Make up Hub oraz Skincare Hub, a w nich bezpłatne 20-minutowe konsultacje z ekspertami marek: Dior, Eisenberg, Estee Lauder, Fenty Beauty by Rihanna, Helena Rubinstein oraz YSL. Na klientów do 12 września czekają niespodzianki i prezenty. 

Czytaj więcej na temat: , ,