Kraj

RMF Digital - nowy brand w Grupie RMF

W dziale sprzedaży Grupy RMF powstał brand RMF Digital, w ramach którego oferowana jest kompleksowa obsługa kampanii internetowych - nie tylko w serwisach własnych Grupy, ale też portalach i na stronach zewnętrznych wydawców.

W dziale sprzedaży Grupy RMF powstał brand RMF Digital, w ramach którego oferowana jest kompleksowa obsługa kampanii internetowych – nie tylko w serwisach własnych Grupy, ale też portalach i na stronach zewnętrznych wydawców. Oprócz tego RMF Digital oferuje m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. Komórką zarządza Adam Pachla, head of digital, który raportuje do Tomasza Ramzy, dyrektora generalnego działu sprzedaży Grupy RMF.  Wszystkie oferowane dotychczas przez Grupę RMF usługi internetowe znajdują się teraz w jednym miejscu i pod jednym brandem – RMF Digital.
RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje). W ofercie ma nie tylko powierzchnię serwisów własnych Grupy RMF (RMF24, RMF ON, Bajeczna Polska, Twoje Zdrowie, strony internetowe stacji RMF FM, RMF Maxxx), ale też jest brokerem internetowym – pośredniczy w zakupie powierzchni reklamowych zewnętrznych portali i serwisów dzięki zakupowi w modelu programatycznym.
Ofertę RMF Digital uzupełniają usługi SEO (pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach), content marketingu (m.in. artykuły sponsorowane i sponsoring treści) i projekty specjalne (m.in. organizowanie konkursów i realizacja podcastów komercyjnych, w tym również uzupełnione o działania radiowe w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic).
Usługi kampanii online skupione w ramach RMF Digital sprzedają wszyscy przedstawiciele handlowi Grupy RMF w całej Polsce.