Kraj

UPC z jesienną kampanią

Realizacja: K2, Human Ark i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIQC2iHdlJNA%26ab_channel%3DUPCPolska%22%7D
UPC Polska, operator drugiej co do wielkości, po Vectrze, sieci telewizji kablowej w kraju, rusza z jesienną kampanią reklamową. Promuje w niej szybkość swojego internetu (światłowodowego) i po raz pierwszy reklamuje łączoną ofertę internetu stacjonarnego i komórkowego z pakietem 45 GB na transmisję danych (usługi komórkowe UPC świadczy dzięki współpracy z siecią Play). Działania zaplanowano w telewizji, internecie, radiu i poprzez materiały BTL.

Kreację reklam przygotowała agencja K2. Spot wyreżyserował Marcin Filipek, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową. Za zakup mediów odpowiada OMD.