Kraj

Biedronka dołącza do akcji #NiechZyjePlaneta

Akcję od 2019 r. prowadzi Ringier Axel Springer Polska.

Sieć Biedronka została partnerem strategicznym akcji #NiechZyjePlaneta i będzie wspierać działania promowane w ramach inicjatywy. #NiechZyjePlaneta jest długofalową akcją prowadzoną przez Ringier Axel Springer Polska, zachęcającą Polaków do działań proekologicznych.

– Nasz program trwa prawie od początku okresu pandemii. Czas na wspieranie małych producentów, dzięki któremu produkty pochodzące od lokalnych producentów pojawiają się w naszych sklepach. Kontynuujemy też nasze działania na rzecz środowiska i angażujemy się w inicjatywy proekologiczne. W najnowszej kampanii „Gang Fajniaków” chcemy zdobyć sympatię i wsparcie dla tematu ekologii również wśród najmłodszych. Dbamy o rozwój polskiej gospodarki, a w ramach akcji „Kupuj, co polskie” premiujemy zakupy produktów wytwarzanych, udoskonalanych i konfekcjonowanych w Polsce, które przyczyniają się do tworzenia nowych miejsc pracy, co stanowi wartość dla polskiej gospodarki. To wszystko sprawia, że partnerstwo Biedronki z projektem #NiechZyjePlaneta jest w pełni naturalne. Dosłownie i w przenośni – mówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci.

#NiechZyjePlaneta wpisuje się w inicjatywę United Nations Global Compact #ACTNow, do której Ringier Axel Springer Polska dołączył w grudniu 2019 r. jako pierwszy polski wydawca, by promować i realizować 17 celów zrównoważonego rozwoju opracowanych przez ONZ. Na potrzeby tej inicjatywy powstała „zielona” redakcja, a dziennikarze – ambasadorzy poszczególnych tematów – tworzą materiały poświęcone ekologii i zmianom klimatycznym.