Kraj

Almette w kampanii podkreśla pochodzenie produktu

Marka Hochlandu z nowymi działaniami promocyjnymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9IWPWmGlqD0%22%7D
Marka serków Almette z portfolio Hochlandu wystartowała z nową kampanią, której celem jest podkreślenie pochodzenia produktu. Firma komunikuje, że serki powstają w Węgrowie – miejscowości położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia. Nowa kampania zaznacza, że to obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności. W kampanii wystąpiły też dwie mieszkanki Węgrowa – Nela Zawadzka, finalistka “The Voice Kids”, oraz Mariola Zenik, mistrzyni Europy w siatkówce. Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie “wyprodukowano w Polsce”.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fv0JVzCKZP48%22%7D
Zaplanowano szeroką kampanię digitalową. Realizowane są także działania z influencerami. Za kreację odpowiada agencja Grasp Group. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania PR prowadzi Quality PR.