Do grona klientów VMLY&R dołączają twórcy Too Good To Go – aplikacji, której misją jest przeciwdziałanie marnotrawieniu żywności. Agencja odpowiada za strategię, koncept kreatywny oraz realizację kampanii.
Too Good To Go wspólnie z VMLY&R obrazują bezsens wyrzucania żywności w kampanii “Jedna trzecia się marnuje. Uratuj ją!”. Punkt kulminacyjny akcji przypada na 29 września, czyli na ustanowiony przez ONZ Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Tego dnia partnerzy zrzeszeni w ramach Too Good To Go włączą się w działania na kanałach social media, aby podkreślić skalę marnotrawstwa i zachęcić do ratowania jedzenia za pomocą aplikacji.
VMLY&R odpowiada także za realizację kampanii: projekt materiałów na nośniki OOH (murale, citylighty, POSM), komunikację w mediach społecznościowych i w digitalu, rekomendacje PR oraz współpracę z influencerami. Za realizację działań PR odpowiada agencja Flywheel PR. W przygotowaniu kampanii nie uczestniczy dom mediowy.