Kraj

VMLY&R we wspólnej akcji z Too Good To Go

Too Good To Go wspólnie z VMLY&R obrazują bezsens wyrzucania żywności w kampanii "Jedna trzecia się marnuje. Uratuj ją!".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLfszlz-Z90E%22%7D
Do grona klientów VMLY&R dołączają twórcy Too Good To Go – aplikacji, której misją jest przeciwdziałanie marnotrawieniu żywności. Agencja odpowiada za strategię, koncept kreatywny oraz realizację kampanii.

Too Good To Go wspólnie z VMLY&R obrazują bezsens wyrzucania żywności w kampanii “Jedna trzecia się marnuje. Uratuj ją!”. Punkt kulminacyjny akcji przypada na 29 września, czyli na ustanowiony przez ONZ Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Tego dnia partnerzy zrzeszeni w ramach Too Good To Go włączą się w działania na kanałach social media, aby podkreślić skalę marnotrawstwa i zachęcić do ratowania jedzenia za pomocą aplikacji.

VMLY&R odpowiada także za realizację kampanii: projekt materiałów na nośniki OOH (murale, citylighty, POSM), komunikację w mediach społecznościowych i w digitalu, rekomendacje PR oraz współpracę z influencerami. Za realizację działań PR odpowiada agencja Flywheel PR. W przygotowaniu kampanii nie uczestniczy dom mediowy.