Kraj

Cyfrowy Polsat upraszcza ofertę telewizyjną

Abonentów mają przekonać niskie ceny i swoboda wyboru - elastyczne pakiety.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQ5Z8bymW-Po%26feature%3Dyoutu.be%26ab_channel%3DPLUSPL%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fx3244NiMgUM%26feature%3Dyoutu.be%26ab_channel%3DPLUSPL%22%7D
Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej (ok. 3,4 mln abonentów), zdecydował się gruntownie uprościć cennik. Od teraz oferuje trzy pakiety: S, M i L, w cenach: 20, 30 i 60 zł/mies., które zawierają odpowiednio: 50, 72 i 124 kanały telewizyjne. Co więcej, te same pakiety dotyczą także oferty telewizji przez internet (z dekoderem), z tym że zawierają one nawet więcej kanałów – odpowiednio 56, 78 i 135 kanałów. Do każdego z tych pakietów abonent może sobie dobrać wedle chęci dodatkowe pakiety premium, takie jak np. sportowe (Eleven Sports, Polsat Sport Premium), HBO lub FilmBox za 10 lub 20 zł/mies.

– Chcemy dać klientom maksymalną elastyczność i komfort korzystania z nowoczesnych usług, zachowując przy tym atrakcyjne ceny. W możliwie najlepszy sposób połączyliśmy bogactwo kanałów i treści VoD, najnowsze dekodery i możliwości oglądania telewizji w dowolnie wybranym czasie oraz prostą i intuicyjną ofertę, co jest odpowiedzią na zbadane oczekiwania naszych klientów – mówi Piotr Szymanowski, dyrektor departamentu strategii marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu, operatorze sieci komórkowej Plus, należącym do grupy CP.

Przedstawiciele spółki spodziewają się, że z tej oferty najlepiej będzie się sprzedawał pakiet M, który w cenie 30 zł/mies. zawiera nie tylko kanały grupy Polsat i grupy TVN Discovery, m.in. Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat News, Polsat Cafe, Eurosport 1 i 2, Discovery Channel, TVN24, TVN Turbo, TLC, Animal Planet czy TVP Seriale, ale także w promocji w umowie na dwa lata trzy kanały dziecięce: Nickelodeon, Nick Jr oraz Nicktoons, oraz dwa kanały filmowe premium Cinemax i Cinemax 2.

Odświeżoną ofertę telewizyjną CP będzie wspierała kampania, na którą składają się dwa spoty reklamowe ukazujące codzienne życie rodziny znanej już z poprzednich spotów Cyfrowego Polsatu. W rolę ojca rodziny wciela się znany i lubiany Jacek Braciak. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu oraz internecie. Kreacje reklam opracowała agencja Grey Group, za produkcję spotów odpowiadało studio TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk), a za postprodukcję: studio Televizor (wideo) i studio Jogibaboo (audio). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.