Kraj

Polpharma rozpisze nowy przetarg na obsługę Pyralginu, Wołowski zastępcą dyrektora marketingu ds. OTC

Polpharma nie rozstrzygnęła przetargu na obsługę marki Pyralginum, o którym pisaliśmy w DS "MMP" z 15 września br. Na short-liście...

Polpharma nie rozstrzygnęła przetargu na obsługę marki Pyralginum, o którym pisaliśmy w DS “MMP” z 15 września br. Na short-liście konkursu, wg naszych informacji, pozostały wówczas agencje 4 Fame Branding i Just. Projekty przygotowane przez agencje nie sprawdziły się według marketera w badaniach. Polpharma pracuje obecnie nad nowym briefem przetargowym. Prace związane z tym projektem koordynuje Filip Wołowski, zatrudniony na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu ds. OTC. Do przetargu zostaną zaproszone trzy agencje reklamowe: 4 Fame Branding, Just i MRM Momentum. Brand managarem leku Pyralginum w Polpharmie pozostanie Aleksandra Czok. (JN)