Agencja Mosqi.to przygotowała nową odsłonę kampanii “FASOff”. Fetal Alcohol Syndrome, czyli Płodowy Zespół Alkoholowy, to szereg anomalii spowodowanych spożywaniem alkoholu w trakcie ciąży. Do tegorocznej odsłony dołączyły nowe twarze: Magdalena Kostyszyn, Aleksandra Iwacz, Agnieszka Dzieniszewska, Kaja Wolnicka, Paula Adamska i Marcin Pawlikowski. Już drugi raz wspierają “FASOff”: Ola Radomska (Mam Wątpliwość) oraz Maciek Mazurek (Zuch Rysuje). Kampania będzie prowadzona m.in. w stacjach radiowych i telewizyjnych.
Beneficjentem kampanii jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni, a patronem Kompania Piwowarska, która wspiera działania związane z odpowiedzialnym spożyciem alkoholu. Za pomysł kreatywny odpowiada agencja Mosqi.to.
Pierwsza odsłona “FASOff” zdobyła wyróżnienie w konkursie nagradzającym efektywność – Golden Arrow, oraz nominacje w Mixx Awards Europe w kategorii non profit oraz w konkursie Kreatura.