Kraj

Mosqi.to z kolejną odsłoną kampanii "FASOff" [wideo]

Beneficjentem kampanii jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtTv4jKVYxJ0%22%7D
Agencja Mosqi.to przygotowała nową odsłonę kampanii “FASOff”. Fetal Alcohol Syndrome, czyli Płodowy Zespół Alkoholowy, to szereg anomalii spowodowanych spożywaniem alkoholu w trakcie ciąży. Do tegorocznej odsłony dołączyły nowe twarze: Magdalena Kostyszyn, Aleksandra Iwacz, Agnieszka Dzieniszewska, Kaja Wolnicka, Paula Adamska i Marcin Pawlikowski. Już drugi raz wspierają “FASOff”: Ola Radomska (Mam Wątpliwość) oraz Maciek Mazurek (Zuch Rysuje). Kampania będzie prowadzona m.in. w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Beneficjentem kampanii jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni, a patronem Kompania Piwowarska, która wspiera działania związane z odpowiedzialnym spożyciem alkoholu. Za pomysł kreatywny odpowiada agencja Mosqi.to.

Pierwsza odsłona “FASOff” zdobyła wyróżnienie w konkursie nagradzającym efektywność – Golden Arrow, oraz nominacje w Mixx Awards Europe w kategorii non profit oraz w konkursie Kreatura.