M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mosqi.to z kolejną odsłoną kampanii "FASOff" [wideo]

Maciej Florek | 9 września 2020, 06:00

Beneficjentem kampanii jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni.

Agencja Mosqi.to przygotowała nową odsłonę kampanii "FASOff". Fetal Alcohol Syndrome, czyli Płodowy Zespół Alkoholowy, to szereg anomalii spowodowanych spożywaniem alkoholu w trakcie ciąży. Do tegorocznej odsłony dołączyły nowe twarze: Magdalena Kostyszyn, Aleksandra Iwacz, Agnieszka Dzieniszewska, Kaja Wolnicka, Paula Adamska i Marcin Pawlikowski. Już drugi raz wspierają "FASOff": Ola Radomska (Mam Wątpliwość) oraz Maciek Mazurek (Zuch Rysuje). Kampania będzie prowadzona m.in. w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Beneficjentem kampanii jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni, a patronem Kompania Piwowarska, która wspiera działania związane z odpowiedzialnym spożyciem alkoholu. Za pomysł kreatywny odpowiada agencja Mosqi.to.

Pierwsza odsłona "FASOff" zdobyła wyróżnienie w konkursie nagradzającym efektywność – Golden Arrow, oraz nominacje w Mixx Awards Europe w kategorii non profit oraz w konkursie Kreatura.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,