M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walmart rozpoczyna swoją największą kampanię reklamową w tym roku

Paweł Piasecki | 11 września 2020, 06:00

Celem jest promocja programu lojalnościowego Walmart+, który ma konkurować z Amazon Prime.

Walmart rozpocznie swoją największą kampanię roku 60-sekundowym spotem przed programem NBC „Thursday Night Football”. Kampania przygotowana przez nową agencję Deutsch wspiera Walmart+, nowy program lojalnościowy sieci, który zostanie wprowadzony w całych Stanach Zjednoczonych 15 września.

Kampania "Inny rodzaj członkostwa" ("Different Kind of Membership") pokazuje 22 rodziny „tak różne, jak klienci, których obsługujemy” - pisze w poście na firmowym blogu dyrektor ds. marketingu William White. Reklamy w stylu paradokumentalnym zostały stworzone przez duet filmowców Daniela i Katinę Mercadante, którzy na potrzeby kampanii nagrali 100 godzin materiałów wideo i 30 godzin wywiadów audio. Chodziło o pokazanie w realistyczny sposób, co testujący program użytkownicy zrobili z czasem i pieniędzmi zaoszczędzonymi dzięki niemu. Nagrania realizowano przez 14 dni, od 14 lipca do 3 sierpnia, w Chicago, Denver, San Francisco oraz Madison i Milwaukee w stanie Wisconsin. Pokazano pełny przekrój społeczny Ameryki: rodziny białe i czarne, azjatyckie, latynoskie i wielorasowe, rodziców wychowujących dzieci w pojedynkę, rodziny wielopokoleniowe i z osobami niepełnosprawnymi. Oprócz spotów telewizyjnych kampania obejmie również marketing cyfrowy, społecznościowy, audio i empiryczny.

O korzyściach, które mają zachęcić konsumentów do udziału w programie Walmart+, pisaliśmy 4 września.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,