M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Streetcom z kampanią dla Meglio

Maciej Florek | 14 września 2020, 06:00

Zaplanowane działania i kampania promocyjna w digitalu mają przynieść zasięg na poziomie 1,2 mln osób.

Agencja Streetcom realizuje kampanię rekomendacji dla nowego klienta – marki Meglio. Celem kampanii jest budowanie świadomości i rozpoznawalności marki Meglio jako profesjonalnych produktów do użycia domowego. Grupa docelowa to osoby 25+, mieszkające w małych i średnich miastach, prowadzące gospodarstwo domowe oraz posiadacze ogrodu i fani grilla.

Tysiąc osób najlepiej spełniających te kryteria spośród społeczności Streetcom otrzyma paczkę z produktami. Ich główne zadania to ocena i rekomendacja marki, tworzenie i dzielenie contentu w digitalu oraz podzielenie się opiniami z internautami i znajomymi. Zaplanowanie działania i kampania promocyjna w digitalu mają przynieść zasięg na poziomie 1,2 mln osób.

Marka Meglio została stworzona we Włoszech. Na rynku polskim w portfolio znajduje się pięć rodzajów produktów do sprzątania i czyszczenia.

Czytaj więcej na temat: , , , ,