M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Festiwal Mastercard Off Camera w tym roku na Player.pl

Paweł Piasecki | 14 września 2020, 06:00

Filmy festiwalowe dostępne będą online między 11 a 25 września.

Ze względu na szczególne okoliczności Festiwal Mastercard Off Camera zdecydował się w tym roku na niestandardowe formy projekcji – pokazy filmów na Player.pl, kino samochodowe oraz „Kino z okna”.

Na platformie Player.pl i w kanałach social media festiwalu w ramach cyklu 2020 Plan B, któremu partneruje Mastercard, będzie można obejrzeć również rozmowy z twórcami i gwiazdami krajowej sceny filmowej, w tym Małgorzatą Szumowską, Joanną Kulig, Wojciechem Smarzowskim i Arkadiuszem Jakubikiem.

Organizacja płatnicza po raz piąty patronuje głównemu konkursowi festiwalu, organizując pokazy specjalne Mastercard. W ramach tego cyklu widzom udostępnione zostanie dziesięć filmów rywalizujących w konkursie głównym. Każdy film będzie dostępny w 1000 odsłonach. Premiery zaplanowane zostały na każdy dzień festiwalu, między 12 a 24 września, a później filmy dostępne będą przez cztery dni na VoD. Organizacja płatnicza patronuje też nagrodzie Mastercard Rising Star honorującej młodych, ambitnych i odważnych twórców polskiego kina. Wśród filmów z konkursu polskich filmów fabularnych jury wyłoni aktora, który zasłużył na tytuł Debiutu Roku i wręczy mu nagrodę finansową, mającą być wsparciem w dalszym rozwoju.

Na użytkowników kart Mastercard czekają dodatkowe korzyści. W czasie „Godziny z Mastercard” mogą kupić bilety na interesujące ich filmy i zarezerwować sobie miejsce „na seans”, zanim oficjalnie uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż. Podobnie jak w latach ubiegłych posiadacze kart Mastercard bilety i karnety na filmy w ramach festiwalu kupią ze zniżką 20%.

Ponadto uczestnicy programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile będą mogli wymienić zebrane w programie punkty na festiwalowe bilety, a także skorzystać ze specjalnych pakietów, w tym Pass Open gwarantującym dostęp do wszystkich filmów w ramach festiwalu. Dziesięciu uczestników programu weźmie udział w wyjątkowym wydarzeniu – specjalnym pokazie filmowym w kinie samochodowym.

Mastercard jest partnerem tytularnym festiwalu, BNP Paribas i Storytel są partnerami strategicznymi, a UPC i Kulczyk Foundation partnerami głównymi. Rossmann ma tytuł partnera, a miasto Kraków mecenasa wydarzenia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,