M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Podwójne złoto dla Public Dialog

Magdalena Soroczyńska | 14 września 2020, 06:00

Agencja Publicis Dialog otrzymała dwie nagrody w konkursie Stevie Awards za projekt "Mali Ratownicy" dla firmy Volkswagen Polska.

Agencja Public Dialog została doceniona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards. Projekt "Mali Ratownicy" zrealizowany we współpracy z Volkswagen Polska został nagrodzony dwoma złotymi statuetkami w kategoriach: Communications or PR Campaign of the Year – Corporate Communications oraz Communications or PR Campaign of the Year – Community Engagement. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 3800 prac z 63 krajów.

Zgłoszony przez Public Dialog projekt zdobył najwyższe noty w dwóch kategoriach: komunikacja korporacyjna i zaangażowanie społeczności. Projekt "Mali Ratownicy" miał na celu edukację najmłodszych z zakresu udzielania
pierwszej pomocy. W ciągu dwóch miesięcy w specjalnych Strefach Małych Ratowników na polskich plażach ratownicy medyczni przeszkolili ponad 17 tys. dzieci. W trakcie trwania projektu agencja prowadziła m.in. biuro prasowe, pozycjonowała ambasadorów w mediach, organizowała konferencje prasowe.
Stevie Awards jest największym konkursem biznesowym na świecie. Powstał w 2002 r., aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata.

 

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , ,