M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mattel do kampanii Pictionary angażuje influencerów

Katarzyna Woźniak | 15 września 2020, 06:00

Wśród postaci promujących produkt są Katarzyna Zielińska, Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski i Kuba Kosel.

Firma Mattel wystartowała z działaniami promocyjnymi dla Pictionary Air. W kampanii influencerzy 

zaprezentowali swoim obserwatorom sposób na udane spotkanie ze znajomymi. Kampania realizowana jest pod hasłem "Pictionary Air ożywi każdą domówkę”. 
Pictionary Air to kalambury w nowej odsłonie, dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników. Aby zagrać, uczestnicy nie potrzebują kartek i długopisów – potrzebny jest interaktywny pisak, urządzenie mobilne i bezpłatna aplikacja Pictionary Air. Zasady gry pozostają bardzo zbliżone – chodzi o rysowanie i zgadywanie haseł. Rysunki powstają w powietrzu, a gracze mogą dodatkowo wchodzić z nimi w interakcje, np. "ugryźć” narysowanego burgera lub patrzeć przez wirtualną lunetę.
Kampania rozpoczęła się w sierpniu i potrwa do końca września. Obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Jej realizacją zajmuje się butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,