M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kubuś z linią soków z dodatkiem witaminy C

Katarzyna Woźniak | 16 września 2020, 06:00

Nowości w portfolio wsparte kampanią.

Marka Kubuś z portfolio Maspeksu startuje z nową kampanią. Jej celem jest podkreślenie nowości w portfolio i zwrócenie uwagi na zdrowy skład.

Kubuś informuje o witaminie C w kampanii w telewizji połączonej z działaniami digitalowymi. Hasłem "Owoce od dziecka" spot podkreśla, że soki owocowe i owocowo-marchwiowe od Kubusia to bezpieczne produkty, które mają smakować najmłodszym. 
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i YouTube.
Za kreację spotu odpowiada BrainBox, za kreację bannerów - Trzask. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,