Kraj

Wawel zachęca do personalizacji słodkich kompozycji

Producent czekolady realizuje akcję #wrzućnaluz.

Wawel zachęca do personalizacji słodkich kompozycji
Firma Wawel wystartowała z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w  modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one komponowanie mieszanek słodyczy luzem.
Celem konkursu #wrzućnaluz jest budowa świadomości konceptu Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, a także atrakcyjności zakupu słodyczy luzowych, zwłaszcza wśród młodszej grupy konsumentów.
Aby wziąć udział w akcji, należy zakupić dowolne słodycze Wawel na wagę, w pomysłowy sposób sfotografować własny miks słodyczy, a następnie przesłać zgłoszenie przez Messengera na profilu marki Wawel. Na uczestników zabawy co tydzień czekać będą nagrody – głośnik JBL Xtreme 2 oraz 10 voucherów w usłudze Spotify Premium. Akcja potrwa od 14 września do 12 października.
Konkurs #wrzućnaluz, zachęcający do oryginalnego, dowolnego miksowania ulubionych słodyczy luzowych Wawel, to element wsparcia szerszej kampanii producenta i promocji autorskich modułów sprzedażowych Wolność Wyboru Wawel, które dostępne są w ponad 4450 sklepów w całej Polsce.
Akcji konkursowej będą towarzyszyły intensywne działania promocyjne. Oprócz opartej o display kampanii digital i materiałów POS w punktach sprzedaży, zaplanowano także wykorzystanie influencer marketingu oraz szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych – m.in. w serwisach Facebook i Instagram.
Za kreację i realizację akcji odpowiada wewnętrzny zespół marketingu firmy Wawel.