Kraj

Travelplan rozpoczęła realizację pierwszych projektów marketingowych

Rusza pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa nowego na polskim rynku hiszpańskiego tour operatora Travelplan. Działania reklamowe zostały rozłożone na trzy partie...

Rusza pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa nowego na polskim rynku hiszpańskiego tour operatora Travelplan. Działania reklamowe zostały rozłożone na trzy partie (przełom października i listopada, styczeń oraz przełom marca i kwietnia). Głównym celem akcji jest poinformowanie o wejściu na polski rynek nowego tour operatora oferującego pełen zakres usług turystycznych. Kampania outdoorowa została przygotowana dla 6 największych miast Polski: Warszawy, Krakowa, Poznania, Trójmiasta, Łodzi, Lublina, oraz dla aglomeracji śląskiej. Jest ona skierowana do osób w wieku 25-54 lat, z wykształceniem średnim oraz wyższym. Działania outdoorowe będą wsparte kampanią informacyjną w prasie ogólnopolskiej oraz lokalnej, a także w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Kreację kampanii outdorowej przygotowali graficy firmy reklamy zewnętrznej Stroer, na której nośnikach będzie ona przebiegać. Kreację do innych mediów przygotuje Travelplan we własnym zakresie, prawdopodobnie we współpracy z mediami, które będą ją emitować. Jak powiedziała Agata Kuźnicka z marketingu Travelplan, nie ma planów nawiązania współpracy z agencją reklamową. Trwają natomiast poszukiwania partnera lub domu mediowego. – W tej chwili rozmawiamy z Mediatak – powiedziała Kuźnicka. – Ale nie jest przesądzone, że to będzie nasz partner przy tym projekcie. – Nie wiadomo, czy poszukiwania domu będą miały charakter przetargu, czy też zostanie on wybrany na innych zasadach. Partnerem Travelplan w Polsce jest Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna Gromada, w której wszystkich biurach turystycznych oraz u agentów od połowy października można kupować produkty Travelplan. Oferty Travelplan będą też dostępne we wszystkich biurach Five Stars. Według Kuźnickiej na razie nie ma planów otwierania własnych punktów sprzedaży. (AMS)