M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tesco chce wypromować swoją kartę Clubcard

( red. ) | 18 września 2020, 06:00

W Wielkiej Brytanii startuje szeroka kampania sieci.

Tesco w Wielkiej Brytanii chce wykorzystać dobrą koniunkturę na swoje usługi i startuje z kampanią wspierającą program lojalnościowy Clubcard - chce do niego zachęcić jeszcze więcej konsumentów. Sieć w zintegrowanej wielokanałowej kampanii promuje możliwości programu. 
W trzech spotach bohaterka Gillian przechadza się alejkami Tesco z kartą Clubcard w dłoni, a każdy wrzucony do koszyka produkt czyni z niej superbohaterkę. Za kreację i realizację kampanii odpowiada BBH. Działania będą miały odsłony w telewizji, OOH, w internecie, radiu, mediach społecznościowych i kanałach cyfrowych. W następnych tygodniach będą debiutowały kolejne filmy z udziałem nowych bohaterów. 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,