Coca-Cola zaprosiła laureata Oscara, scenarzystę i reżysera Taika Waititiego do zrealizowania tegorocznej reklamy bożonarodzeniowej dla marki. Za jej kreację i realizację odpowiada Wieden & Kennedy. Kampania ma opowiadać historię dziewczyny, która chce spędzić święta z ojcem, ale ten pracuje w okresie świątecznym. Córka wręcza więc ojcu list, który ten zapomniał wysłać do Mikołaja. Kiedy tata orientuje się, jak już jest późno, wyrusza na biegun północny w poszukiwaniu świętego. Nie zastaje go w domu, ale w dalszej podróży podwozi go ciężarówka Coca-Coli. Udaje mu się w końcu dostarczyć list Mikołajowi, a ten z wdzięcznością podwozi ojca do córki i spełnia życzenie obojga – żeby mogli spędzić święta razem. Kampania ma wystartować w przyszłym miesiącu. Za jej produkcję odpowiada firma Hungry Man. W 2008 r. firma zatrudniła reżysera po sukcesie jego serialu muzycznego “Flight of the Conchords”.
Zeszłoroczna kampania bożonarodzeniowa Coca-Coli zachęcała ludzi do spotkań w okresie świątecznym, wykorzystując nieco złowieszczy wizerunek świętego Mikołaja.
W lipcu 2019 r. scenarzysta i reżyser “JoJo Rabbit” Waititi wyreżyserował kampanię dla konkurencyjnej marki napojów Pepsi.
(Campaign)
W lipcu 2019 r. scenarzysta i reżyser “JoJo Rabbit” Waititi wyreżyserował kampanię dla konkurencyjnej marki napojów Pepsi.
(Campaign)