Kraj

Avon z nową kampanią - Watch Me Now

Firma zmienia logo i szatę graficzną, komunikując innowacyjność, otwartość i odwagę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtsuSaUyfbno%26feature%3Demb_logo%22%7D
Avon rusza z nową, globalną strategią i kampanią pod hasłem “Watch Me Now” – “Myślisz, że znasz Avon? Pomyśl raz jeszcze!”, która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. 

Kampania wprowadza nową identyfikację wizualną marki i pierwszą od dziesięcioleci aktualizację logo. Rebranding przedstawia firmę w odważniejszej odsłonie, która lepiej odzwierciedla dzisiejsze podejście do życia konsultantek i klientek marki. Nowy logotyp nawiązuje do logo firmy z lat 30., jednak został do niego dodany nowoczesny gradient kolorów. Odświeżona szata graficzna jest już widoczna na produktach i w katalogach Avon.

W Polsce w ub.r. firma Avon odnotowała 125,5% w zakresie liczby transakcji przeprowadzanych cyfrowo, a liczba nowych konsultantek w tym okresie urosła o blisko 20%.

– Kampania “Watch Me Now” to początek nowego rozdziału dla marki. To zebranie prawie 135 lat wiedzy na temat relacji społecznych oraz demokratyzacji piękna i zastosowanie jej w dzisiejszym kontekście. Chcemy pokazać całemu światu moc naszych ludzi, aktywizmu i produktów. Chcemy pokazać, jaki naprawdę jest Avon – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Avon pracuje w Polsce z agencją Garden of Words (działania PR), domem mediowym Starcom oraz agencją Lemon.