Avon rusza z nową, globalną strategią i kampanią pod hasłem “Watch Me Now” – “Myślisz, że znasz Avon? Pomyśl raz jeszcze!”, która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę.
Kampania wprowadza nową identyfikację wizualną marki i pierwszą od dziesięcioleci aktualizację logo. Rebranding przedstawia firmę w odważniejszej odsłonie, która lepiej odzwierciedla dzisiejsze podejście do życia konsultantek i klientek marki. Nowy logotyp nawiązuje do logo firmy z lat 30., jednak został do niego dodany nowoczesny gradient kolorów. Odświeżona szata graficzna jest już widoczna na produktach i w katalogach Avon.
W Polsce w ub.r. firma Avon odnotowała 125,5% w zakresie liczby transakcji przeprowadzanych cyfrowo, a liczba nowych konsultantek w tym okresie urosła o blisko 20%.
– Kampania “Watch Me Now” to początek nowego rozdziału dla marki. To zebranie prawie 135 lat wiedzy na temat relacji społecznych oraz demokratyzacji piękna i zastosowanie jej w dzisiejszym kontekście. Chcemy pokazać całemu światu moc naszych ludzi, aktywizmu i produktów. Chcemy pokazać, jaki naprawdę jest Avon – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.
Avon pracuje w Polsce z agencją Garden of Words (działania PR), domem mediowym Starcom oraz agencją Lemon.