M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GoldenSubmarine prowadzi kampanię marki Imupret [wideo]

Maciej Florek | 18 września 2020, 06:00

Działania prowadzone są w mediach online.

Bionorica rozpoczęła nową kampanię dla swojego produktu - Imupret. To lek pochodzenia roślinnego, który mobilizuje organizm do walki z wirusami. Na potrzeby kampanii przygotowano cztery spoty, które będą emitowane w digitalu.

Kreacje spotów dla Imupretu przygotowała agencja GoldenSubmarine, a ich produkcją zajęło się studio ArtCore. Agencja stworzyła m.in. kampanię w social mediach, billboard sponsorski oraz działania kontentowe opracowane pod kątem SEO. Zadaniem tych ostatnich była odpowiedź na najczęstsze pytania użytkowników, którzy aktywnie szukają informacji w internecie, ale nie są pewni, z jaką przypadłością mają do czynienia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają GoldenSubmarine (Facebook) i Bidlab (YouTube)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,